郵票

全球唯一貼在信封四方連郵票將拍賣

螢幕快照 2016-09-04 上午11.46.24

全球唯一一個貼於信封上的慈壽初版玖分暗綠色四方連對倒、兼垂直中縫漏齒錯體郵票即將公開亮相拍賣。

全球唯一一個貼於信封上的四方連郵票即將公開亮相拍賣。蘇黎世亞洲(Zurich Asia)下個月初會舉行秋季拍賣,推出超過3,600件稀世郵票,當中最吸引就一定係嚟自於1902年8月6日嘅中式紅條封混貼掛號信封。呢個信封就認真犀利喇,佢係由青島膠州寄往德國利希滕塔爾,仲要喺全球唯一貼咗慈壽初版玖分暗綠色四方連對倒、兼垂直中縫漏齒錯體郵票嘅信封,估價至少要60萬。

講郵票就當然唔少得中國喇,今次大會就推出咗1980年猴年「金猴」郵票,足本全版八十枚,估價要115萬至125萬。除咗郵票,今次拍賣仲會推出歷史舊照專場,包括有《紐約時報》及《每日郵報》傳媒戰地記者拍攝嘅珍貴照片,同埋捕捉中國末代皇帝溥儀在位時嘅相,啱晒一班影相發燒友珍藏。

 

查看原文>>
資料來源:2016-08-24 蘋果日報

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *